انتخاب بهترین وکیل

هرآنچه که وظیفه یک وکیل است

انتخاب بهترین وکیل

۹ بازديد
معیارهای انتخاب بهترین وکیل دادگستری
وکیل وکیلی است که از طرف ما به کلیه امور قضایی از قبیل حقوقی و کیفری و امور اداری غیر قضایی رسیدگی می کند. در هر موردی که برای شخص پیش می آید اولین سوالی که برای انتخاب وکیل برای او پیش می آید این است که بهترین وکیل برای قاضی او چیست؟ همه وکلا در زمینه کاری خود خوب و عالی هستند. اما قبل از انتخاب یک وکیل خوب باید صلاحیت پرونده خود را در نظر بگیریم. این که پرونده حقوقی یا کیفری باشد در انتخاب وکیل بسیار مهم است. بنابراین اولین ملاک این است که اگر پرونده شخص مربوط به امور حقوقی است، وکیل متخصص در امور حقوقی انتخاب شود و اگر مسائل حقوقی فرد مربوط به امور کیفری است، باید از وکیل متخصص در این زمینه کمک گرفت. امور جنایی
 
دومین معیار برای انتخاب وکیل خوب در امور قضایی، کمک به وکیل متخصص است. در این متن عنوان شد که وکیل در امور حقوقی و کیفری حوزه کاری متفاوتی دارد و بهتر است از وکیل متخصص در امور حقوقی و کیفری کمک بگیرید. مثلاً در امور حقوقی از وکیل شرکتی یا وکیل ملکی مذکور در این ماده استفاده شود. وکیل شرکتی نسبت به وکیل ملکی اطلاعات کامل تری در مورد امور شرکتی دارد یا وکیل ملکی نسبت به وکیل چک و سفته اطلاعات کامل تری در مورد املاک دارد.
 
سومین معیار برای انتخاب بهترین وکیل، انتخاب وکیل در شهر و کشور محل سکونت شماست. اگر ساکن تهران است بهتر است از وکلای مجرب در آن شهر به عنوان نماینده حقوقی کمک بگیرید. داشتن وکیل در شهری غیر از شهر خود اشتباه است. قانون اساسی در همه کشورها از نظر شکل و ماهیت یکسان است اما در مواردی قاضی بر اساس مناسبات و فرهنگ و آداب و رسوم اجتماعی شهر حکم صادر می کند. و قضات آن شهر. یا در صورت نیاز در کمترین زمان به وکیل دسترسی داشته باشید. بنابراین سومین معیار بهترین وکیل، وکیل شهر محل سکونت موکل است.
 
چهارمین و آخرین معیار برای انتخاب بهترین وکیل که بعضاً به نسبت بار حقوقی آن اصلاً مهم نیست، بحث مالی و هزینه وکالت است. گاهی اوقات یک موضوع حقوقی یا کیفری برای یک فرد از نظر مالی یا اجتماعی آنقدر مهم است که جنبه هزینه را نادیده می گیرد. اما وکیلی که هزینه وکالت و مشاوره او با بودجه شخص سازگاری دارد در انتخاب او تاثیر دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.